KNOWLA KNOOCKER MAAGILINE INTERAKTIIVNE SEIN

Toode tellimisega
5 490,00 €

Tootekood: 4741636109601
Tarneaeg 21 päeva

Soodushindu Haridusasutustele näete sisselogituna. Konto puudumisel küsige paroole kirjutades aadressile teemeise@teemeise.ee

Maagiline sein on ainulaadne multifunktsionaalne multimeediumtahvel. Maagia seina saab kasutada interaktiivse pliiatsi abil, mis võimaldab teil joonistada, mänge juhtida ja mis tahes rakendusi juhtida. Tema abiga saate hallata veebibrauserit, mängida heli- või videomaterjale, kasutada omanduses olevat graafilist programmi või keelekursusi. Magic Wall on ka interaktiivne rühmas meelelahutussüsteem (korraga saab mängida kuni 10-15 inimest!), Mis ühendab kehalise tegevuse virtuaalse reaalsusega. Rakendusi saab juhtida kuulidega, visates neid ekraanil olevate sümbolite ja animatsioonide juurde. Seade koosneb projektor kaasaskantav ehitus, ekraan, arvuti, heli. Magic Wall on stabiilne, ratastega varustatud mobiilne konstruktsioon, mida saab hõlpsalt tubade vahel teisaldada. See on valmistatud tahketest materjalidest, tänu millele on seade vastupidav laste soovimatutele reaktsioonidele. Magic Wall platvorm (Knoocker Inside) on intuitiivne ning kogu seade on ohutu kasutada ja vastupidav välistele teguritele. Süsteemi on äärmiselt lihtne kasutada - selle käivitamiseks vajutage lihtsalt nuppu ja põhiteadmised Windowsi kohta. Maagilise seina kõige olulisemad omadused: mugav ja kiire kokkupanek, lihtne toiming, vastupidavus ja kasutamise ohutus, sobib kasutamiseks sise- ja välistingimustes, interaktiivne meelelahutus lastele ja täiskasvanutele, integratsioon, õppimine liikumise ja lõbu kaudu, näitab, et õppimine ei pea olema igav, ainulaadne mänguviis - animatsioone juhitakse palli abil, sobib ideaalselt haridusasutuste või mängutubade, puhke- ja spordikeskuste jaoks, mobiilne multimeediumikeskus (võimaldab vaadata koomikseid, filme, korraldada karaoket), mitme mängijaga meelelahutus, sobib erinevatele mängijatele, mitmekesistab haridustegevust, ühendades õppimise lõbutsemisega, arendab loovust, grupimäng arendab laste sotsiaalseid oskusi, hea motoorse koordinatsiooni ja keskendumisvõime arendamiseks, parandades tajutavust ja reageerimiskiirust. RAKENDUSED Multimeediumkeskus Maagiline sein on ülemäärane projektsiooniekraan, millel on ere 84-tolline pilt (üle 2 meetri). Kasutades interaktiivset pliiatsi või kaasasolevat juhtmevaba klaviatuuri koos puuteplaadiga, saate mängida filme, esitlusi ja fotosid või kasutada haridusprogramme. Maagilise seina külge kinnitatud mängude ja rakenduste komplekti saab vabalt laiendada. Andmeid saab saata välise USB-pordiga ühendatud USB-mälupulga abil ning Wi-Fi-modem võimaldab teil võrguga ühenduse luua ja Internetti kasutada. Tänu ühes kohas kogutud programmidele (mängud, muusika, Internet, võimalus koomiksite kuvamiseks, mängukonsooli ja karaoke ühendamiseks) täiendab see suurepäraselt meelelahutuspakkumist. Teadus ja haridus Maagia müür on ainulaadne õppevahend, mis ühendab endas õppimise ja lõbu. Meeldiv õppevorm ja huvitavad õpperakendused tagavad õpilase osalemise tundides entusiastlikult ja rõõmsalt. See kaasaegne töövahend meelitab lapsi atraktiivsel viisil füüsiliste ja vaimsete pingutuste juurde. Maagiline sein on suurepärane õppevahend tänu rakenduste komplektile, viktoriinidele ja õppemängudele. Interaktiivne pliiats muudab selle interaktiivseks tahvliks, nii et saate sellele joonistada ja kasutada kõiki rakendusi. Akademia Bambika rakendus sisaldab tohutul hulgal atraktiivseid ülesandeid ja mänge, mis on kohandatud alusharidusele. Programmeerimise õppimine Tarkvara PixBlocks.com on koos Magic Wall paketiga, mis sisaldab tohutut õppetundide komplekti programmeerimise õppimiseks. Iga tund sisaldab näiteid, ülesandeid ja loomingulisi töid. PixBlocks.com rakendus hindab teadmisi ja on kohandatud igale haridustasemele. PixBlocks.com ühildub uue põhiõppekavaga, kuna see ühendab visuaalse ja tekstilise programmeerimise. Järgmised kursused vastavad järgmistele koolihariduse astmetele. Meelelahutus ja sport Maagia müür on suurepärane meelelahutus. Visates interaktiivsele ekraanile palle, liiguvad lapsed harjutamise ja täpsusega. Palli viskamine ja selle tagaajamine, et taas kord meie eesmärki lüüa, on fantastiline viis tohutute energiavarude tühjendamiseks, mis lastel on olemas. Tänu erinevate valdkondade mängude paketile on lastel lõbus olla aktiivne. Treeningmängud võimaldavad teil arendada refleksi ja täpsust ning tutvustada tervisliku võistluse elementi. Loogilised rakendused koolitavad lapsi planeerimise ja ennetamise oskuste omandamiseks. Mängus võib korraga osaleda kuni mitu mängijat.See on tohutu eelis, kui rühmas on palju lapsi. Lisaks meeskonna koostööle pakuvad platvormil saadaolevad rakendused üks-ühele duelli või individuaalset mängu. Muusika ja karaoke The Magic Wall on varustatud kahe suure võimsusega lairiba kõlariga, mis hõlbustab mis tahes tseremoonia avaldamist ja toetab muusikatunde. Komplekti traadita mikrofone saab hõlpsasti ühendada võlumüüriga, mis võimaldab teil korraldada unustamatu karaoke. Magic Wall rehabilitatsioon on hindamatuks abiks rehabilitatsioonitundides, mille eesmärk on suurendada füüsilise või vaimse puudega inimeste liikuvust ja sensoorseid võimeid. TEHNILINE KIRJELDUS Magic Wall seade sisaldab: Mobiilne, kokkupandav mänguekraan Kõrgetasemeline, ülikerge Epson EB 680 projektor, heledusega 3500 AL Pikendatav projektori buum Sisseehitatud suure võimsusega helisüsteem Sisseehitatud arvuti (koos WiFi-ühenduse ja Windowsiga) Komplekt täpseid andureid kuulide tabamuse ja interaktiivse pliiatsi asukoha määramiseks Juhtmevaba klaviatuur koos Logitechi puuteplaadiga (kood: 821103) Komplekt oranži palli koos anumaga (UUS) Interaktiivne hoidik (UUS) Väline USB-port pendrive-seadmete ühendamiseks Lisaks saate osta: Karaoke komplekt (kood: 821101) (UUS) Poom tõstetakse automaatselt (kood: 821104) Haridustarkvara "Akademia Bambika", mis sisaldab 82 ülesannet 7 jaos "Järjestus, klassifitseerimine, põhjuste ja tagajärgede mõtlemine, sümboolne mõtlemine, mälu, järjestused, loogiline mõtlemine" (kood: 199231) Komplekti kuuluv tarkvara sisaldab: Programmeerimise õpitarkvara "PixBlocks.com" 12 arkaadimängu komplekt 7 harivast mängust koosnev komplekt 3 3D-mängu komplekt 2 mängukomplekt väikestele kunstnikele 4 spordikomplekti Komplekt 2 temaatilist mängu 20 hariduse viktoriini komplekt Manustatud tarkvara komplekt Windowsi platvormil (veebibrauser, heli- ja videopleierid, failihaldur jne) MAAGILISEL SEINAL SAADAVATE MÄNGUDE JA RAKENDUSTE KIRJELDUS Haridusrakendused: (UUS) Bambika Akadeemia Bambika Akadeemia (199231, müügil eraldi) on ulatuslik haridusrakendus, mis on mõeldud kõige noorematele - loodi eelkooliealistele ja kooliealistele lastele. Sisaldab üle 82 ülesande jaotistes "Vaimulikud toimingud", "Järjestamine, klassifitseerimine", "Põhjuse ja tagajärje mõtlemine", "Sümboolne mõtlemine", "Mälu", "Järjestused", "Loogiline mõtlemine". Ülaltoodud jaotus on mõeldud üldharidusprotsessi toetamiseks - see toetab põhiliste haridusoskuste omandamist ja stimuleerib kognitiivset arengut: visuaalset ja kuulmist taju, mõtlemist, rääkimist. Lisaks võimaldab rakendus parandada keskendumisvõimet, mälu. Programm võimaldab teil pakkuda lastele teavet ohutuseeskirjade järgimise, hügieeni ja tervise eest hoolitsemise kohta ning tuletab meelde hea käitumise norme. Koos võlumüüriga loob see väga ainulaadse duo - laste kognitiivse arengu tänu mitmekesistele haridusosakondadele ja motoorse koordinatsiooni parandamisele, st teaduse ühendamisele füüsilise tegevusega. See kogumik mitte ainult ei mitmekesista rakendust, vaid võimaldab ka sotsiaalsete oskuste arendamist, sest võlumüüri kujundus võimaldab teil seda kasutada korraga mitme inimese jaoks. (UUS) PixBlocks.com PixBlocks sisaldab mitmeid raskusastme järgi rühmitatud kursusi, mis hõlmavad ülesandeid, näiteid, mänge ja näidendeid. PixBlocksi rakendus võimaldab teil omandada loogilise mõtlemise oskused ja programmeerimise põhitõed. See on väga sõbralik ja intuitiivne programm. Programmi omadused: Üle 3000 ülesande, näited ja loominguline töö Loominguliste mängude arendamise kursused Erinevad raskusastmed Kohandatav igas vanuses 5 kuni 20 aastat Võimalus luua graafikat, mänge ja animatsioone Kõigi programmeerimise põhikontseptsioonide õppimine Lihtne graafiline liides ja süntaks Lugemist pole vaja Visuaalne ja tekstiline programmeerimine Kiire töö võrguühenduseta Puuteekraanide ja multimeediumtahvlite täielik tugi. MÄNGUD VÄIKEELE KUNSTNIKELE: (UUS) Maal "Maal" võimaldab meil mängida kujundaja või kunstniku rolli. Rakendus võimaldab meil joonistada kursori või kuuliga meie valitud taustale. Kuuli juhtimisvõimalus võimaldab ekraani kasutada mitmel inimesel. Lisaks tausta valimisele on meil võimalus valida ka värv või kuju, mille tahame oma pilti panna. (UUS) Värvimisraamat Selles mängus saame valida värvimisraamatu, mida saame värvida mis tahes viisil. Rakenduse abil saate uurida erinevaid värve, esemeid ja loomi. HARIDUSMÄNGUD : (UUS) TicTacToe Kuulus lapsepõlvemäng on nüüd saadaval interaktiivsel seinal! Tic Tac Toe pole midagi muud kui populaarne tic-tac-toe mäng. Mäng seisneb selles, et asetate oma varem määratud märgi 3 korda järjest vertikaalsele, horisontaalsele või diagonaaljoonele. (UUS) Minu lemmikloomad Minu lemmikloomas saab mängija hoolitseda koera või kassipoega. Mängu eesmärk on valitud lemmiklooma söötmine õige toiduga, et ta õnnelikuks teeks. Selleks peavad mängijad sööma kõlbmatuid tooteid lööma, sest kaussi peab ilmuma "hea". Viimaste korral saadakse punktid, mis kuvatakse ribal "söötmise edenemine". (UUS) ABC ABC on mäng, kus laps saab oma kirjaoskuse proovile panna interaktiivse mängu vormis. Mängija ülesanne on lüüa mullid, mis sisaldavad ekraani ülanurgas rätikule märgitud tähemärke. (UUS) Jooned ja punktid Jooned ja punktid koosneb ringide löömisest, et korrata ekraanil kuvatavat kuju. Punktid tuleb ülesande täitmiseks märkida õiges järjekorras! Need pole mitte ainult standardsed geomeetrilised kujundid, vaid ka nende erinevad kombinatsioonid. Järgmiste etappidega muutuvad mustrid raskemaks. kuju Arkaadmängus Shapes peate viskama palli ekraani ülaosas sinises raamis näidatud arvude järgi. Raami kohal saavad mängijad näha ajariba, kui peate koguma võimalikult palju punkte. Mängu edenedes muudavad seatud eesmärgid nende ilmumise kiirust. Täiendav raskus on see, et peate lööma vajaliku kuju ka siis, kui selle värv on erinev. (UUS) Merereis Mängija ülesandeks on koguda üksusi, mida kuvatakse ekraani paremas ülanurgas. Roosa koorega pärliga löömise eest saab osaleja boonuspunkte. Teil peavad olema väga head refleksid - kui vajalik ese kukub liivale, kaotab mängija oma elu. (UUS) Mõistatused Kui tahame oma kujutlusvõimet treenida, võimaldab see mõistatusi. Mängijate ülesanne on ruudud korraldada nii, et need moodustaksid pildi, mille me alguses valisime. OSKUSMÄNGUD: Munad ja jalad Munad ja jalad ehk munad jooksevad minema. See on mäng, mis on täis üllatusmunasid. Interaktiivset ekraani läbivad mitmesuguse kujuga munad, milles loomad peituvad. Iga muna peidab erinevat koletist, mis koorub sellest välja pärast mängija täpset lasku. Loomad võivad kasvada ka siis, kui lööte neid pärast koorumist. Vikerkaare kassid Noorimaid mängijaid köidab kindlasti mäng Vikerkaare kassid. Värvilised pahandusega kassid jooksevad meie interaktiivsest ekraanist läbi või lendavad vikerkaare kiirusel, mida mängijad peavad täpselt lööma, kui nad tahavad palju punkte koguda. Täpse tabamuse korral tundub, et kassidel on iseloomulik rahulolematuse miami. Vaadake suurt kotabossa! Õhupallid Õhupallides peavad mängijad lööma lendavaid õhupalle. Täpse tabamuse eest saate punkte või täiendavaid südameid, mis moodustavad meie mängu elu. Siiski peate olema väga ettevaatlik, kuna mitte kõiki õhupalle ei skoletata. Mõni võib selle asemel lisada elusid ja pikendada mängu kestust, et nad saaksid need meilt ära võtta. Need on spetsiaalsed õhupallid, mida iseloomustab nende välimus kolju kujul. Hullud pandad Hoiatus! Jõhker mäng! (võimalus välja lülitada) Ära lase pöörastel pandadel teie territooriumi üle võtta! Hullude pandade mängus peavad mängijad püüdma langevarjudele langevate hullumeelsete pandade vastu, mis tuleb samal ajal kõrvaldada lendu. Ainult üks ellujäänud panda, mis maandub teie territooriumil, kaotate oma elu ja lõpetate sellega mängu. Viske kiirus ja treenitud silm on selles mängus äärmiselt olulised. Rec-Tong-Zings Magusad magavad ristkülikukujulised näod saavad näidata oma tõelist nägu kohe, kui sa neid palliga lõid! Seetõttu jälgige, et mängijal tekiks punane rahulolematus ja pange need ristkülikud kiiresti magama ei maga. Head magajad, hoidke ärkvel ja teenige punkte! Projektiplaneet Interaktiivse mängu Project Planet eesmärk on kaitsta planeeti mitmesuguste selle poole lendavate objektide eest. Täpse löögi eest antakse punkte ja meie planeet jääb puutumatuks. Kuid kui me ei suuda planeeti õigeaegselt kaitsta, laguneb see tükkhaaval, kuni lõpuks plahvatab. Nii et hea silm on selles mängus kasulik! Pie Attack Ole Pie Attacki kangelane ja kaitse elanikke kaabakate eest! Mängijate ülesanne on visata kurikaeltele taigna. Kui aga mängija ei suuda kõrilõikajat neutraliseerida, tabatakse teda ja ta kaotab oma elu. Iga täpse löögi eest saab mängija punkte, tänu millele ta liigub kõrgemale tasandil. madu Kuulsa ja populaarse Snake'i mängu koputusversioon mobiiltelefonilt. Mängureeglid on lihtsad - ekraanil olev madu peab sööma võimalikult palju õunu. Lisaks on boonusikoone, mis kiirendavad või aeglustavad meie kangelase hiilimist. Squar Interaktiivne mäng Squar koosneb labidate viskamisest laual olevatele laienevatele väljadele. Iga väljaku kohta saavad mängijad reegli kohaselt teatud arvu punkte: mida suurem on väljak, seda suurem on skoor. Kui osaleja siiski õigel ajal hakkama ei saa, mäng lõpeb. Squaris saate oma jõudu proovida üksi või meeskonnana, püstitades aina uuemaid rekordeid. agent Tunduge nagu James Bond ja proovige kätt Agentis! Agentmäng loodi nn mängude austajatele "Laskurid", kuna mängijad peavad täpselt paiskama ilmuvad ja kaovad sihtmärgid. Muidugi määrab lasu asukoht kogutud punktide arvu ja täppide arv on piiratud. Laudade vahel on ka tsiviiltegelasi, kellest peate valvama ega tohi neid sihtida. tunnel Sa pääsesid erinevate kujudega tunnelisse - sinu ülesandeks on pikim marsruut ületada. Selleks peate lööma arvud, et mitte servi puudutada. Iga meetrit arvestatakse, nii et tänu oma refleksidele ja täpsele silmale võid saada võitjaks! Treening Treeningmängus on osalejatel võimalus oma agilityt harjutada, seades oma ringkonnale ekraanile ilmuvad ringid, mis asuvad kõige lähemal nende keskusele. Lisaks peavad mängijad vastama valitud esemel näidatud ajale. TEMAATILISED MÄNGUD: Kingitused Jõuluteemaline mäng on täis üllatusi. Interaktiivsele seinale ilmuvad värvikad kingitused, millele peate tähelepanu pöörama. Iga teie esitatud hitt näitab varjatud üllatust, mille eest saate punkte. Kingitused võivad sisaldada mitmesuguseid pühadega seotud maagilisi esemeid. Kusagil distantsil võib ilmuda ka jõuluvana, kes tutvustab mängule pisut segadust, seega harjutage mängijatega teie keskendumisvõimet ja täpsust! lumememm Jäälumees rõõmustas talviste lumehelveste ilu üle, jalutab hooleta jäämaal ringi. Kuid ta ei ole teadlik ohust, mis teda ees ootab. Interaktiivses lumememmimängus peavad mängijad kaitsma lumememme taevast langevate suurte jääplokkide eest. Iga täpse löögi eest saate palliga punkte ja meie lumememm saab hõlpsalt oma talvist jalutuskäiku jätkata. 3D-MÄNGUD: (UUS) Piniata Nööril olev lemmikloom peidab saladust - see on täis maiustusi! Laste ülesanne on lüüa ja lüüa Piniatat nii mitu korda kui võimalik, et see hävitada. Kui kogu "elu" riba kaob, plahvatab see, visates välja palju komme. (UUS) Maanteel Kui tunnete, et satute hullumeelse sõidu ajal pitsapakkuja rolli, on see mäng teie jaoks! Selles mängus on teie ülesandeks sõita nii kaugele ja kiiresti kui võimalik - olge ettevaatlik, et näeksite teisi sõidukeid ja takistusi! (UUS) Western SPORT-SIMULAATORID: (UUS) Noolemäng Kui arvate, et teil on hea silm, peate proovima kätt Darti variandis. Mängus tuleb noolemängu asemel kasutada palle, mis võib olla tõeline väljakutse isegi tõelise Dartomaniaki jaoks. Mäng võimaldab mängijate vahelist konkurentsi, mis tagab suurepärase lõbu! (UUS) Jalgpall Võtke osa lõbutsemisest ja mängige koos kaaslasega jalgpalli! Mängureeglid on lihtsad - võidab mängija, kes lööb ekraani paremas ülanurgas näidatud aja jooksul kõige rohkem väravaid. Selleks kasutavad mängijad palle, suunates mustvalge palli vastase väravani. Kiire bowling Speed ​​Bowling pakub osalejatele head rühmalõõmu. Lihtsad reeglid, lõbus meelelahutus. Mäng seisneb palli viskamises selliselt, et ekraanil olev pall haarab võimalikult palju tikke. Eesmärk Eesmärk Väravamäng laseb teil end hetkeks tunda tõelise jalgpallipallurina. Mängija peab lööma väravavalgust nii mitu korda kui võimalik ja ületama väravavahi! Peate olema keskendunud ja kindlameelne, sest kui meie vastane kaitseb 3 noolt, peab osaleja hakkama uuesti punkte koguma. HARIDUSKVIKS: Mängu eesmärk on ekraani keskel olevale küsimusele vastuse valimine. Erinevates ringides ilmnevad erinevad vastused - mängija ülesanne on harjutus hästi lahendada. Mängija saab punkti iga hästi lahendatud ülesande eest. Viktoriinikomplekt, mis sisaldab mänge ja harjutusi valdkonnas: I. MATEMAATIKA See võimaldab teil õppida matemaatikat, õppides lihtsaid matemaatilisi toiminguid: liitmist ja lahutamist, samuti korrutamist ja jagamist. Mängijad õpivad figuuride ja tahkiste nimesid ja välimust ning õpivad kollektsioonidele arvestama. Ülesanne on sobitada number puuviljakomplektiga, mis kuvatakse ekraani keskel (või vastupidi). Kõik ülesanded lahendatakse ühtemoodi. Ülesanded: 1. Joonised 2. Kogumid 3. Komplektide arv 4. Matemaatilised toimingud: - liitmine ja lahutamine: • vahemikus kuni 10 • vahemikus kuni 20 • vahemikus kuni 100 - korrutamine ja jagamine: • vahemikus kuni 20 • vahemikus kuni 100 Võõrkeele õppimine - piltide kaudu õpivad lapsed võõrkeelseid sõnu. See võimaldab teadmisi mängu kaudu hõlpsamini assimileerida ja õpetab samal ajal välja nägema loomad või figuurid. Ülesanne on sobitada nimi loomaga, mis kuvatakse ekraani keskel (või vastupidi). II. EESTI 1. Loomad 2. Joonised 3. Tahked ained III. SAKSA 1. loomad 2. joonised 3. tükid IV. COLOR Science värvi nimed - ülesanne on sobitada kuju vastab värvuse nimi kuvatakse ekraani keskel (või vastupidi). V. MUUSIKA Õppeinstrumendid ja nende helid - ülesanne on heli sobitamine instrumendiga. See võimaldab teil kiiresti helisid õppida. # hämar struktuur pärast voltimist 173 x 60 x 225 cm
Lisainfo
EAN4741636109601